شبکه

ساخت وبلاگ

 سرگرمی پس خالص، ژاپن ISP سونی حمایت، راه اندازی کرده است خدمات اینترنت مبتنی بر فیبر که سرعت دانلود از 2 گیگابیت در ثانیه می رسد، و آن را سریع ترین اینترنت خانگی در جهان است. 

 
به گزارش Computerworld، Nuro، به عنوان خدمات نامیده می شود، در دسترس به خانه ها و کسب و کارهای کوچک در توکیو و شش اداره اطراف آن است. سرعت بارگذاری است که کمی کندتر از دانلود - 1 گیگابیت در ثانیه - اما هنوز هم سریع تر از بسیاری از ما دریافت کنید، حتی در محل کار. 
 
برای مقایسه، فوق العاده سریع گوگل فیبر پهن باند خدمات اینترنت ارائه می دهد "فقط" با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه دانلود - و این که هنوز هم برخی از 100 برابر سریعتر از متوسط ​​اتصال به اینترنت خانگی امروز است. 
 
Nuro هزینه 4980 ین و یا $ 51 یک قرارداد دو ساله، به علاوه 52،500 ($ 535) هزینه نصب و راه اندازی. 
 
چه می خواهید دانلود کنید اول اگر شما یک پهنای باند 2Gbps در خانه به حال؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را در نظرات.

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392 ساعت: 22:02

 

 

 تلوان ماشین آلات به عنوان نقاط مهم موبایل برای گوشی های ، قرص، و کامپیوترها کار

 
رایگان Wi-Fi را در راه خود را به برخی از دستگاه های سکه ژاپنی است. این کار بسیار شبیه به کانون های تلفن همراه در کافی شاپ های محلی خود را ، مردم در نزدیکی ماشین را قادر به اتصال به اینترنت به مدت 30 دقیقه در یک زمان و گشت و گذار در وب است.
 
تلوان ماشین آلات برای شرکت نوشیدنی آساهی می باشد. اتصال به وب با استفاده از یک ماشین می تواند بدون هر نوع ورود انجام می شود ، و اگر اتصال 30 دقیقه اولیه خود را به شبکه منقضی می شود، شما می توانید دوباره اتصال و نگه داشتن در گشت و گذار . این سرویس در دسترس هر کسی است ، با استفاده از تلفن های هوشمند ، قرص، و یا کامپیوتر و آیا خرید از یک نوشیدنی از ماشین نیاز ندارد .
 
چرا تلوان ماشین نقاط مهم ؟ رایگان نقاط مهم اینترنت در کشور و چند دور بین به دلیل در بخشی به تصویب زودهنگام ژاپن از پهن باند تلفن همراه ، که منجر به فقدان آزادی مکان های Wi-Fi می باشد. حالا که قرص و تلفنهای هوشمند گرفته شده اند ، یک نیاز رو به رشد برای Wi-Fi وجود دارد. در حالی که چند نقاط مهم در مکان هایی مانند مک دونالد وجود دارد، دستگاه های سکه که اجازه می دهد مردم تا در بیشتر مناطق متصل می شوند.
 
آساهی قصد دارد به رول از 1000 از تلوان ماشین آلات متصل به اینترنت در سال 2012 ، با برنامه هایی برای گسترش این تعداد به 10000 تا پایان سال 2017 .

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392 ساعت: 2:43

 

گوگل درایو به 100GB از ذخیره سازی ابر را تا زمانی که آن را راه اندازی کرد ، خودی ادعا کرده اند ، با عموم مردم آشکار از چند رسانه ای و ذخیره سند به طور بالقوه به زودی به عنوان امروز. حداکثر 100GB برای حساب پرداخت می شود، منابع رویترز ' می گویند ، با حساب های آزاد چسبیده به 5GB ما را دیده ام قبل از شایعه . با این حال، وجود دارد نیز ظاهرا ابزار جستجوی جدید برای کمک به غربال کردن از طریق تمام کسانی که گیگابایت از داده ها باشد.

 
گوگل ظاهرا پیاده سازی "فن آوری جستجوی تصویر پیشرفته " که اجازه می دهد به جستجو از طریق انواع سند های متعدد. این را نه فقط شامل عکس ها، اما PDF فایل های بیش از حد ، ظاهرا . این امکان وجود دارد که گوگل می تواند با استفاده از نوعی از تشخیص کاراکتر نوری ، شبیه به آنچه که در Eveote ، که مشخص متن را در تصاویر و در نتیجه اجازه می دهد تا آن را به برای جستجو نمایه می شود .
 
قیمت گذاری برای سطوح مختلف از حساب پرداخت می شود هنوز به نشان داد، و آن را مشخص نیست که چگونه بسیاری از ردیف گوگل در نهایت ارائه خواهد شد . با این حال، غول جستجو انتظار می رود تهاجمی با هزینه های آن ، با استفاده از موجود بخش عمده مرکز داده خود را برای به چالش کشیدن جعبه ، Dropbox و دیگران در حال حاضر در بازار است.
 
دسترسی به داده ها برای گوشی های هوشمند است هر دو از طریق یک رابط مبتنی بر وب ، از هر مرورگر با یک اتصال قابل دسترس است، و از طریق برنامه های مختلف و ، احتمالا، قرص . این نرم افزار آندروید در حال حاضر در وحشی گرفتار شده ، ظاهرا، هر چند به شایعات ابر گوگل خود را رد کرده است.
 
 
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت: 2:29

 خدمات حفاظت از کپی رایت آنلاین جدید راه اندازی کرده است طومار درخواست از گوگل به معرفی اقدامات جدید حفاظت از حقوق پدید آورندگان محتوااست که آن را شاخص .

 
در نامه ای سرگشاده به غول جستجو ، سرویس بتا Myows مجموعه از"رویکرد سه جانبه " را به ایجاد احترام بیشتری برای کپی رایت آنلاین بدون از بین بردن منافع حاصل از جستجو و مرور وب است.
 
این طومار گوگل عزیز، که دارای 116 امضا کنندگان در زمان نوشتن، می پرسد برای حرکت زیر را به 2011 نوامبر 11 می شود ساخته شده است:
پنالتی ها برای سایت های دزدان دریایی که فروش نسخه های غیر قانونی از مواد افراد دیگر ( تصاویر ، طراحی، قالب ، متن ، موسیقی و غیره )؛
دلسرد شدن از scrapers محتوای غیر نسبت که سود حاصل از ترافیک تولید شده از طریق مطالب به سرقت رفته ( تصاویر، متن ها، آثار هنری ، ویدیو ، داده و غیره )؛
که در آن، اطلاعات کپی رایت در نتایج جستجو برای همه صفحات و سایت های وب (از جمله مالک، تاریخ و جزئیات نویسنده ) نمایش داده می شود .
" ما افراد خلاق . ما توسعه دهندگان ، عکاسان، وبلاگ نویسان ، طراحان ما هنرمندان می باشد. ما برای زندگی ایجاد کنید. ما برای عشق ایجاد کنید. دزدی دریایی و سرقت مالکیت معنوی روزانه ما آسیب می رساند . کپی غیر قانونی را رقیق شهرت و سبهنس درآمد ما . اگر رها شود، جنون سرقت خلاق تهدید به commoditise خلاقیت و کاهش ارزش واقعی سازندگان آنلاین . ما می خواهیم با هم کار کنند ، آن را سخت تر به سرقت با استفاده از گوگل ، "نامه آغاز می شود.
 
گوگل و دیگر موتورهای جستجو توسط برخی از گروه های خبری و ناشران برای عناصر میزبانی از مطالب خود را در نتایج جستجو، مانند تیتر و قطعات دیگر، به صورت رایگان مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی ناشران گوگل از نمایه سازی سایت های خود را مسدود شده اند و اخبار بین المللی صفحهبار ' از اینکه توسط گوگل اخبار ذکر شده به عنوان بخشی از استراتژی paywall .. با جدید خود حذف کرده است .
 
حامیان موتورهای جستجو مانند گوگل استدلال کرده اند که با وجود نگرانی ها از نقض قوانین حق تکثیر بسیاری از سازمان های خبری در حال سرمایه گذاری به شدت در بهینه سازی موتور جستجو و دریافت بخش قابل توجهی از ترافیک وب خود را از گوگل .
 
این طومار هنوز به طور رسمی به این شرکت ارائه شده است ، اما خواهد شد که آن را تا به حمایت بیشتر، با نام تجاری استراتژیست کریس بشر Joualism.co.uk گفت . او گفت: تا کنون 30 درصد از بازدید کنندگان به سایت عزیز گوگل نیز امضا این نامه است.
 
" ما می خواهیم به دریافت این نامه به آن دسته از معماران و طراحان که ، تا به حال، در نظر گرفته نشده حفاظت از کار خلاق خود و مسائل کپی رایت به طور کلی در نظر گرفته نشده است ، به طور خاص با توجه به نیاز به یک فرهنگ احترام - یکی که گوگل بسیار خوب قرار داده شده برای کمک به ما در ایجاد ، گفت: " بشر .
 
بشر گفت که او امیدوار است که این فرمت از این نامه و طومار خواهد صحبت با گوگل به جای بحث در مورد کپی رایت قاب و مانع از " شکایت جدا شده و قولنج گروه" ایجاد کنید.
 
" برای قرار دادن این نامه در زمینه، کپی رایت در عصر دیجیتال یک منطقه بسیار پویا و قانون است که دائما در حال بازبینی است و تا حد زیادی توسط کنوانسیون برن اداره بین المللی ، اما کشورهای مختلف در نقاط متفاوت و باقی مانده است تعداد قابل توجهی از وجود دارد مناطق خاکستری - به ویژه هنگامی که آن را به شبکه جهانی وب می آید .
 
"آوردن قانون و خلاقیت با هم برای ما بیشتر در مورد ایجاد فرهنگ آگاهی کپی رایت است - به عنوان در بالا لمس کرد این است که در مورد توسل به گران و طولانی قانونی گل ضبط نه ما امیدواریم که این نامه در خدمت هر دو برای باز کردن گفتگوی بین گوگل، . . ' یاب محتوا ، و جامعه خلاق جهانی ، سازندگان محتوا ' ما همچنین امیدواریم که آن را در خدمت به آموزش و توانمند سازی خلاقیت در اطراف حقوق خود - یک چالش دشوار است اما غیر ممکن نیست " .
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت: 3:43

 

 اگر یک پیام ایمیل یک جسم فیزیکی بود، چه خواهد بود؟ برای تد هیز، یک طراح مستقل مستقر در نیویورک، این یک حباب صابون است. 


او تصمیم گرفت برای اتصال به صندوق پستی خود را به یک اسباب بازی تفنگ صابون حباب با استفاده از لوازم الکترونیکی ارزان و ساده است. هیز مهارت فنی کمی در زمان حال، با این حال او تدبیر به کار، گسترش حباب هر بار که یک ایمیل دریافت کرد. او می گوید که خوشحال است که "یک شیء پلاستیکی به طور معمول بیهوده و بیمعنی و ارزان قیمت می تواند تبدیل به هم پیوسته با جهان" بود. 

هیز نشان دهنده حرکت رو به رشد از tinkerers که در حال ادغام در جهان آنلاین و فیزیکی به روش های تعجب آور است. به جای انتظار برای شرکت های فن آوری مانند سیسکو و اپل را به ابزارهای خود، این "سازندگان" در حال خرید تراشه های کامپیوتری خارج از قفسه، سنسورها و رادیو بی سیم، و انجام آن را خود. آنها تبدیل اموال خود را - از گلدان و لباس به ترموستات و یا اسباب بازی نوازش کن

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 107 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392 ساعت: 3:17

 به گزارش بیش از امواج رادیو و تلویزیون که معمولا برای پخش برنامه های تلویزیونی استفاده می شود، وال استریت ژورنال - - در حالی که به نظر می رسد گوگل به برنامه ریزی یک ناوگان از تلفن های پردازنده و اندیشه برای اتصال به شبکه های بی سیم خود را با همشرکت همچنین گفته برنامه ریزی چند روش باطنی بیشتری برای گرفتن دسترسی بی سیم تا و در حال اجرا در مناطق قبلا محروم .

از جمله این روش ها عبارتند از اینترنت ماهواره ای و نامبرده " بالن " طرح ، که می تواند " سیستم عامل ارتفاع بالا " را به انفجار و سیگنال های بی سیم در سراسر منطقه پوشا صدها مایل مربع استفاده کنید.
به عبارت دیگر ، این روتر Wi-Fi را فقط معمولی بسته به بالون های هواشناسی نیست. منطقه ای که این شرکت نیاز به یک برکت و رحمت دولتی به منظور به طور کامل استقرار ، با توجه به مقررات درگیر - آنها همچنین به فرکانس های مختلف از آن استفاده می شود برای پخش برنامه های تلویزیونی استفاده کنید.
اما این که چرا گوگل در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری از جمله مقدار زیادی از سخت افزار و مهندسی فکر می کنم به مناطق توسعه نیافته ، وال استریت ژورنال ادعا که گوگل به سادگی در اتصال کاربران بیشتری را به Googlesphere از برنامه های و دستگاه های علاقه مند است. انجام این کار ، به نوبه خود، کمک می کند تا اضافه به موفقیت قابل توجهی گوگل در تبلیغات وب سایت . توجه داشته باشید مهم ، که این شرکت را می کشد بیشتر از درآمد سالانه خود را از تبلیغات خود را - با بیش از نیمی از جهان حتی به وب سایت متصل نیست، حتی به دست آوردن تراشه کوچک در این جمعیت نادیده گرفته می گوگل یک پایه جدید سالم به منظور جلب از را .
این حرکت نیز اجازه می دهد گوگل برای رسیدن به این جمعیت جدید برای اولین بار قبل از دیگر حامل های دسته جمعی فرود. با شرکت های کابل های متعدد و حامل های بی سیم در ایالات متحده و اروپا گریه ناپاک است که منافع گوگل از در حال اجرا " بیش از بالا " برنامه ها و خدمات شبکه خود را با سود کمی به حامل خود ، برای اولین بار به بازار گوگل خدمات بی سیم در این مناطق توسعه نیافته را اجازه می دهد این شرکت به خارج جلوتر از "رقابت " و دور زدن توانایی خود را برای جلوگیری از به طور موثر خدمت به مخاطبان جدید گوگل .
جاه طلبی های گوگل قابل مقایسه با راه اندازی آن از " منطقه آزاد " در پاییز سال 2012. این سرویس به کاربران اجازه میدهد در فیلیپین ، اندونزی و آفریقای جنوبی به استفاده از خدمات گوگل و از طریق کلیک کنید برای جستجو را نتایج بدون تحمیل هر گونه اتهام داده ها بر روی تلفن های خود را . اگر کاربران همچنان به گشت و گذار در وب فراتر از نتایج جستجوهای خود را ، با این حال ، هزینه های داده ها اعمال می شود.
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1392 ساعت: 2:10

 

 

 تیم فوتبال دانشگاه استنفورد و لوازم جانبی با تکنولوژی بالا به روال کت و شلوار تا آن اضافه شده است ، به عنوان بازیکن آزمون از رابط مجهز به سنسور کوچک برای درک بهتر برخورد باعث تکان مغزی .


رابط - اهدا شده توسطدر سیاتل مستقر است راه حل آسیب های ورزشی شرکت ، X2 ضربه - اندازه گیری نیروی ضربه به سر در طول بازی ها و شیوه های ، بنابراین محققان می توانند یاد بگیرند اگر موقعیت های خاص و نمایشنامه در معرض خطر بیشتری از ضربه به مغز است. این قطعات دارای شتاب سنج و gyrometers که اندازه گیری نیروی خطی و دورانی از اثرات سر .

"ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک دستگاه ارزان قیمت است که می تواند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتن اطلاعات دقیق به درک بهتر بیومکانیک آسیب های مغزی ، " دن گارزا ، استادیار جراحی ارتوپدی در مدرسه استنفورد پزشکی و دکتر پزشکی برای سان 49ers فرانسیسکو ، TechNewsDaily گفت .

"ما از حوزه ضربه مغزی " در حال حاضر نمی دانم، " گارزا اضافه شده است. " منادی می تواند به ما اطلاعات در مورد چگونه سخت کسی زده شد و محل تأثیر می دهد ، اما ما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که ارتباط ما ممکن است با برخی از نتایج شگفت زده کرد. "

در طول بازی ، مربی سر این تیم نظارت یک کامپیوتر که بر میدارد تا انتقال داده ها از دستگاه . با استفاده از ویدئو ، محققان همچنین قادر به ارتباط داده ها به وقایع خاص در این زمینه، مانند یک بازی خاص و یا مقابله است ، این دانشگاه در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت . [ خوانده شده : 10 نوآوری عمیق پیش ]

محققان پیش از این سخنگوی در ساختگی تصادف آزمون کلاه تست شده ، حذف سر خود را بیش از چهار هزار بار از زوایای مختلف ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اثرات برخورد .

دانشگاه گفت ، اگر چه سنسور در کلاه فوتبال قرار داده شده است برای نظارت بر اثرات در گذشته ، دقت و صحت مورد سئوال است از کلاه ایمنی می تواند بر روی سر بازیکنان در برخورد حرکت و پرتاب کردن و اندازه گیری . محققان بر این باورند سخنگوی داده های بسیار دقیق ارائه می کنند.

تکان مغزی مربوط به فوتبال و عواقب دراز مدت آن به یک موضوع از نگرانی برای سال بوده است. این درخواست جلسات کنگره و اخیرا ، قوانین سختگیرانه در مدیریت تکان مغزی در لیگ ملی فوتبال .

از آنجا تکان مغزی سختی هم تشخیص داده می شوند و بازیکنان اغلب نشانه های خود را برای ترس از benched نادیده بگیرد، بسیاری از به کمتر گزارش .

گارزا گفت: "ما ممکن است به درمان فردی برای صدمه به زانو و نمی دانم که آیا یا نه در جای دیگر برخورد شده است ." " ما می توانیم همه چیز را متوجه نشدم در حال حاضر و ما نیاز به. "

یک بررسی از سال 2000 که 1090 بازیکن بازنشسته NFL نظرسنجی نشان داد که کسانی که در حرفه خود حداقل یک ضربه مغزی دچار شده بود مشکلات بیشتری بیان، سیستم برخوردار نیست و دیگر مشکلات عصبی از کسانی که تا به حال گزارش شده است.

محققان در دانشگاه استانفورد - که تنها دانشگاه در کشور با استفاده از دستگاه برای جمع آوری داده های پژوهش از ورزشکاران کالج - همچنین برنامه ریزی برای جمع آوری داده ها سر تاثیر از تیم های هاکی روی چمن و لاکراس زنان مدرسه.

گارزا گفت: " لاکراس زنان تنها به فوتبال دوم به عنوان ورزش شایع ترین که در آن تکان مغزی رخ می دهد و آن را از نزدیک مورد مطالعه قرار نیست،" . " ما امیدواریم که این آزمون ها تکنولوژی به ما اطلاعات بیشتری در مورد آسیب به سر را از ما در حال حاضر. "
 
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت: 3:31

 رایگان Wi-Fi را در راه خود را به برخی از دستگاه های سکه ژاپنی است. این کار بسیار شبیه به کانون های تلفن همراه در کافی شاپ های محلی خود را ، مردم در نزدیکی ماشین را قادر به اتصال به اینترنت به مدت 30 دقیقه در یک زمان و گشت و گذار در وب است.


تلوان ماشین آلات برای شرکت نوشیدنی آساهی می باشد. اتصال به وب با استفاده از یک ماشین می تواند بدون هر نوع ورود انجام می شود ، و اگر اتصال 30 دقیقه اولیه خود را به شبکه منقضی می شود، شما می توانید دوباره اتصال و نگه داشتن در گشت و گذار . این سرویس در دسترس هر کسی است ، با استفاده از تلفن های هوشمند ، قرص، و یا کامپیوتر و آیا خرید از یک نوشیدنی از ماشین نیاز ندارد .

چرا تلوان ماشین نقاط مهم ؟ رایگان نقاط مهم اینترنت در کشور و چند دور بین به دلیل در بخشی به تصویب زودهنگام ژاپن از پهن باند تلفن همراه ، که منجر به فقدان آزادی مکان های Wi-Fi می باشد. حالا که قرص و تلفنهای هوشمند گرفته شده اند ، یک نیاز رو به رشد برای Wi-Fi وجود دارد. در حالی که چند نقاط مهم در مکان هایی مانند مک دونالد وجود دارد، دستگاه های سکه که اجازه می دهد مردم تا در بیشتر مناطق متصل می شوند.

آساهی قصد دارد به رول از 1000 از تلوان ماشین آلات متصل به اینترنت در سال 2012 ، با برنامه هایی برای گسترش این تعداد به 10000 تا پایان سال 2017 .

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392 ساعت: 1:51



 پاناسونیک را توسعه داده است یک تراشه جدید رادیو WiGig است که از کمتر از 1 وات از قدرت، و آن را بیشتر قدرت کارآمد WiGig تراشه های رادیویی در جهان است. این تراشه جدید در نظر گرفته شده در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و قرص، از این رو برق مورد نیاز بسیار کم مورد استفاده قرار گیرد. 


قبل از توسعه این تراشه، WiGig با توجه به قدرت مورد نیاز بالاتر فقط برای دستگاههای ثابت عملی در نظر گرفته شد به کار بر روی باند 60GHz. پاناسونیک می بالد که استفاده تجاری از WiGig در دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر امکان، اجازه می دهد برای سرعت فراتر از 5Gbps بیش از شبکه های بی سیم محلی به واقع عملی باشد. و نیز میگوید که انتقال WiGig را می توان مورد استفاده برای انتقال از سی دقیقه از ویدیو با کیفیت بالا در ده ثانیه است که فوق العاده برای جریان های بی سیم از فیلم های HD از قرص یا گوشی های هوشمند را به تلویزیون است.
حتی با این تراشه، هنوز هم مشکل از برد وجود دارد. در 60GHz، طیف وسیعی از سیگنال های بی سیم روشن بسیار پایین است (شاید نیمی از طیف وسیعی از بلوتوث در بهترین حالت) مگر اینکه یک ساختار آنتن بسیار قدرتمند استفاده شده است. دلیل آن این است که سیگنال های 60GHz را تضعیف کرده از میرایی با مولکول های موجود در هوا، مثل اکسیژن. حل این مشکل (یا حداقل کاهش اثر که مشکل) خواهد شد راه طولانی به سوی ساخت WiGig مفید برای دستگاه های تلفن همراه بروید. با این حال، WiGig در حال حاضر در مکان هایی مانند مراکز داده که در آن با سرعت بالا، انتقال اطلاعات با برد کوتاه به خوبی کار می کنند استفاده می شود.

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت: 1:42

 

 

 استاندارد جدید اینترنت به شبکه جهانی فضای بیشتری برای رشد به اجرا در آمد چهارشنبه، یک حرکت که کاربران احتمالا متوجه خواهد شد .

سوئیچ در 0001 GMT چهارشنبه، زمانی که اپراتورهای اینترنت روشن به یک استاندارد جدید به نام IPv6 است که اجازه می دهد تا برای تریلیون " IP " شماره و یا آدرس ، از جاری 4.3 میلیارد رخ داده است.
" برای اطمینان از اینترنت می تواند همچنان به رشد و اتصال میلیاردها مردم بیشتر و دستگاه در سراسر جهان ، هزاران نفر از شرکت ها و میلیون ها وب سایت در حال حاضر به طور دائم نسل بعدی پروتکل اینترنت ( IPv6 را ) برای محصولات و خدمات خود را فعال کنید، " انجمن اینترنت ،پانل مشاوره ، گفت:.
" شرکت کنندگان در جهانی IPv6 راه اندازی شامل چهار وب سایت با بیشترین بازدیدکننده در جهان - گوگل، فیس بوک، یوتیوب و یاهو - و همچنین تولید کنندگان روتر به خانه و ارائه دهندگان خدمات اینترنت در بیش از 100 کشور با ساخت از IPv6جدید طبیعی ، این شرکت ها را قادر می سازد میلیون ها نفر از کاربران نهایی برای لذت بردن از مزایای آن بدون نیاز به انجام هر کاری خود را . "
سرف Vint ، یکی از مخترعان از استاندارد اینترنت، که در حال حاضر " مبلغ اینترنت رئیس " در گوگل، گفت: تغییر اتاق اینترنت به رشد می دهد .
" هنگامی که به اینترنت عملیاتی در سال 1983 راه اندازی شد، سازندگان آن حتی تصورش را هم که ممکن است میلیاردها دستگاه ها و کاربران تلاش برای دریافت آنلاین وجود دارد، " او گفت.
" با این حال، در حال حاضر، تقریبا سه دهه بعد ، که اینترنت همان نزدیک به 2.5 میلیارد نفر و 11 میلیارد دستگاه در سراسر جهان خدمت می کند. و ما در حال اجرا از فضا. "

انتقال کامل خواهد چندین سال طول بکشد ، و دستگاه های قدیمی IPv4 و شبکه باید به عملکرد مانند قبل ادامه خواهد داد.
سرف گفت: " تقریبا تمام سرویس های گوگل در دسترس بیش از IPv6 برای مدتی بوده است ، اما دسترسی به IPv6 فقط به شبکه های شرکت کننده در " گوگل بیش از IPv6 برنامه در دسترس بود، ما مفتخریم که یکی از شرکت کنندگان موسس هستیم " .
" از حالا به بعد ، آنها در دسترس خواهد بود به هر شبکه IPv6 را بر روی اینترنت ساخته شده است ( خوب، تقریبا هر نوع ) . "
برخی از تحلیلگران می گویند وجود دارد ممکن است برخی از نارضایتی را برای مردم با استفاده از تجهیزات قدیمی ، چرا که " راه " به وب سایت با استفاده از تجهیزات سازگار ممکن است متفاوت باشد .
 




هر قطعه از سخت افزار - از جمله رایانه های خانگی ، قرص و دستگاه های تلفن همراه - دارای یک آدرس IP منحصر به فرد برای اتصال به وب سایت .

با حدود هفت میلیارد نفر از مردم در این سیاره ،پروتکل IPv4 اجازه نمی دهد که برای همه به یک ابزار با آدرس آنلاین خود را دارد.

وضعیت برابر شده است به داشتن شماره تلفن به اندازه کافی برای هر کاربر نیست.

سیسکو است طرح که تا سال 2016 ، وجود خواهد داشت نزدیک به 18900000000 اتصالات شبکه ، و یا نزدیک به 2.5 اتصالات برای هر فرد بر روی زمین ، در مقایسه با 10.3 میلیارد در سال 2011.

اگر آدرس به اندازه کافی وجود ندارد ، همسایگان باید برای شروع اشتراک گذاری آدرس های IP ، که می تواند چیزهایی را کند می کند.
 
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت: 3:29

 

 Snagging خدمات داده های بین المللی معمولا شامل هر دو موافقت نامه های خاص و یا هزینه های رومینگ شیب دار. نه بازی، Uroš و کانون جدید Goodspeed آن است.pocketable، 21Mbps HSPA + روتر حمل متناوب 10 SIM کارت و به سادگی با استفاده از یک سیم کارت محلی را برای هر کدام به مقصد کشور بازدید می کنید. استراتژی نیروی بی رحم کمک می کند تا بازی، Uroš ارائه نرخ نسبتا پایین تخت برای 1GB داده در روز، بدون توجه به جایی که شما بر روی نقشه پوشش عبارتند از: در حالی که Goodspeed خود را هزینه € 273 ($ 352)، بازی، Uroš می پرسد فقط 5.90 € (8 دلار) در روز برای بازدیدکننده داشته است گاه به گاه و 9.90 € (13 دلار) در ماه برای آگهی مکرر. این یک معامله بسیار قابل توجهی برای jetset است، حتی با دامنه فعلی محدود به فنلاند، آلمان، ایتالیا، سوئیس و انگلستان است. تعدادی از کشورهای "مهم" به دلیل قبل از کریسمس می باشد، که می تواند کانون بازی، Uroš 'را به به انتخاب برای کسانی که فقط می تواند در یک مکان نمی ماندن حل و فصل.

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392 ساعت: 2:08

 

 

هیولت پاکارد قصد دارد به سرورهای رایانه ای با استفاده از پردازنده های کم انرژی بر اساس طرح های ARM منابع .

HP گفت که این تجهیزات می تواند ارزان تر از جایگزین های فعلی را اجرا کنند.
معماری تراشه های ARM بر اساس UK - را برای استفاده در گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های تلفن همراه توسعه یافته شده است.
شرکت بریتانیایی گفت که این معامله " گام اول " در جهت افزایش حضور خود را در یک بخش تحت سلطه پردازنده های مبتنی بر X86 - اینتل بود.
تراشه خواهد شد تگزاس دفتر مرکزی Calxeda تولید شده باشد.
این گفت آن Energycore سرور بر روی یک تراشه به عنوان کوچک به عنوان 1.5 وات استفاده کنید. این ادعا کرد که کمتر از یک دهم قدرت ترین پردازنده های سرور با انرژی کارآمد امروزی است.
از آنجا که تراشه را حرارت کمتر، HP قادر به قرار دادن تعداد بیشتری از آنها در یک محفظه واحد است . در نتیجه، آن را گفت ، برخی از شرکت ها را پیدا تجهیزات خود را به فضای 94 ٪ کمتر در زمان .
اما HP بر تراشه باید به عنوان یک جایگزین مشاهده ، و نه به عنوان یک جایگزین، به محصولات قوی تر اینتل .
"است، وجود دارد همیشه یک معامله کردن ، شما باید قرعه کشی الکتریکی کمتر، اما شما قدرت پردازش کمتر " دیوید Calmers ، افسر ارشد فناوری HP UK برای سرور، ذخیره سازی و شبکه، بی بی سی گفت .
او گفت که تراشه های مبتنی بر ARMخواهد بود مناسب برای ارائه صفحات وب استاتیک ، اما نه وظایف که شامل تعدادی سنگین خرد .
HP همچنین قصد دارد برای ارائه پردازنده های اتم با انرژی کارآمد اینتل به عنوان یک جایگزین .
برای کمک به مشتریان تصمیم بگیرند چه چیزی به بهترین وجه مناسب نیازهای خود ، شرکت ایالات متحده همچنین در نظر دارد برای باز کردن " آزمایشگاه کشف " ، به طوری که آنها می تواند تراشه های خود را به حجم کار خود هماهنگ باشد.
تراشه های مبتنی بر ARM اجرا خنک تر از رقبای قدرتمند تر است، اجازه می دهد HP برای قرار دادن تعداد بیشتری از آنها در یک شاسی
اولین آزمایشگاه در هوستون، تگزاس باز خواهد شد ، و برخی دیگر در آسیا و اروپا برنامه ریزی شده است .
آقای چالمرز گفت که او انتظار دارد که تا سال 2015 ، فن آوری های کم را برای حدود 10 درصد از حجم کار تمام سرویس دهنده به حساب .
" خواسته های انرژی یک نگرانی رو به رشد در سراسر پایه مشتری ما این که بیشتر کاملا احساس در پایان hyperscale - شرکت های مانند Linkedin یا فیس بوک با صدها میلیون نفر از کاربران ، " او گفت.

" اما همچنین برنامه های کاربردی در موسسات مقیاس عادی تر . "
طرح های ARM را معمولا در گوشی های هوشمند مانند سامسونگ کهکشان S2 ، و همچنین تلویزیون و کامپیوتر قرص در بر داشت .
اگر استفاده Calxeda از فن آوری خود را ثابت می کند محبوب، آن را می تواند تبدیل به یکی دیگر از جریان پر سود درآمد صدور مجوز. در گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی گارتنر پیشنهاد HP بزرگترین فروشنده سرور جهان بود ، این ادعا در حدود 30 ٪ از بازار است.
"ما ستایش نوآوری HP در این فضا و سرمایه گذاری هایی که برای سرعت بخشیدن به توسعه یک کلاس جدید از فوتی و فوری ، با انرژی کارآمد سرور ، گفت:" لنس هاوارد ، معاون اجرایی رئيس جمهور ARM از بازاریابی است.
" [ ما ] بر این باورند که ARM کم قدرت فن آوری و اکوسیستم شریک گسترده خواهد شد پایه و اساس ایده آل برای HP به درایو موج جدیدی از نوآوری در بازار سرور فراهم می کند. "
با این حال، ناظران صنعت بیشتر محافظت ، با اشاره به برخی از مشتریان ممکن است تراشه های مشکل ساز را پیدا کنید.
"این دلگرم کننده است که HP در حال شکستن و دور از انحصار اینتل . اما این چیزی است که نرم افزار طراحی شده است به اجرا در ، گفت:" کریس سبز ، تحلیلگر تکنولوژی اصلی در دیویس مورفی گروه .
"این همه به خوبی آنها را نورد ازتراشه های مبتنی بر ARM ، اما واقعیت این است که تکنولوژی لزوما نمی شود 100٪ سازگار با تمام نرم افزار های مورد نیاز برای اجرا بر روی آن. "

 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت: 2:05

 مدیر عامل شرکت یاهو ماریسا مایر و فیس بوک COO شریل سندبرگ از بحث در مورد همکاری های بالقوه ، با توجه به گزارشی که در ساندی تلگراف .


این داستان در منابع ناشناس که به نظر می رسد در درجه اول به بر " خودی یاهو . " این مبهم از جزئیات این همکاری ، شاید به این دلیل این جزئیات هنوز هم کار می کرد ، اما " اعضای هیئت مدیره انتظار می رود این مذاکرات منجر به حد قابل توجهی همکاری در اطراف جستجوی مبتنی بر وب است. "

اگر این دو شرکت به دستیابی به توافق ، چه اندازه مهم بود؟ دیلی تلگراف استدلال می کند که این می تواند " دوباره مرتب سلسله مراتب از بزرگترین شرکت های فن آوری در جهان است، " به یاهو یک نقطه فروش بزرگ در تلاش خود را برای بیش از هر دو جستجوگران وب و مهندسان برنده ، در حالی که همچنین ساخت فیس بوک بیشتر برای اعضای آن مفید است.
که فقط ممکن است افکار واهی و پوچ در قسمت یاهو - همکاری شبکه های اجتماعی با مایکروسافت به نظر نمی رسد به آسانسور قابل توجهی را به بینگ فراهم آورده است. از سوی دیگر ، این می تواند فیس بوک این فرصت را به روش های مختلف به جستجوی یکپارچه فراهم می کند.
اگر هیچ چیز دیگری ، این بحث نشان می دهد که ارتباط بین فیس بوک و یاهو پس از اختلاف حق ثبت اختراع خود را در اوایل سال جاری ، که در ژوئیه حل و فصل شد ذوب .
I فیس بوک و یاهو از نظر ایمیل فرستاده ام و به روز رسانی خواهد شد اگر من می شنوم به عقب .
به روز رسانی 1 : یک سخنگوی یاهو به اظهار نظر در این گزارش کاهش یافته است. در همین حال، کارا کننده صدای فش فش AllThingsD می نویسد که منابع او را " تمسخر در مورد چنین معامله .

 

به روز رسانی 2 : و در حال حاضر فیس بوک است انکار است که چنین مذاکراتی در حال انجام است
 
شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت: 2:19

 

 ما در تابستان گذشته شگفت زده شدند هنگامی که ما یاد گرفته بودند که هنوز هم 3 میلیون روح از دست داده که در AOL شماره گیری جهنم به دام افتاده بودند، از آنجایی که ما نمیفهمد که شماره گیری خدمات اینترنت راه POGs و یکنوع عرقچین کوچک کهمحصلین برسر میگذارند بچه ها به عنوان '90s روند که تا به حال رفته بود وجود دارد شده است شکر خدا را به زباله دانی تاریخ سپرده. اما به عنوان هنری Blodget کسب و کار خودی است اشاره می کند، (AOL) شماره گیری خدمات به اشتراک AOL هنوز هم پول ساز بزرگ این شرکت و قبل از استهلاک و استهلاک از 158،700،000 $ در سه ماهه چهارم سال 2012 درآمد عامل تولید شده است. Blodget اشاره می کند که حتی اگر شماره گیری کسب و کار AOL هنوز هم کوچک شدن، آن را هنوز هم تولید "حدود 500 میلیون دلار در سال ... که AOL می توانید استفاده کنید و با استفاده از سرمایه گذاری در دیگر کسب و کار سرد (محتوا و یک شبکه Ad)." بنابراین آسایش را، AOL شماره گیری مشترکین: تمایل شما به 45 دقیقه صبر کنید به تماشای سه دقیقه ویدیو یوتیوب است تأمین انرژی دیگر کسب و کار AOL را به ارتفاعات جدید و هیجان انگیز

 

آموزش mms موبایل ویندوز


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 198 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392 ساعت: 1:00

 

 

 تعدادی از فروشندگان پیشرو مرورگر و دیگر شرکت های فن آوری ، از جمله مایکروسافت، گوگل ، اپل، ادوبی ، فیس بوک، HP ، نوکیا، موزیلا، اپرا و W3C ، فقط از راه اندازی این پروژه وب پلت فرم اسناد در WebPlatform.org اعلام کرد . هدف این پروژه ایجاد " جدید، معتبر استانداردهای باز وب سایت اسناد و مدارک، می گوید:" نرم افزار اپرا . این سایت مثل ویکی ، می گوید اپرا، می خواهد به اطمینان حاصل شود که توسعه دهندگان به راحتی می توانید پیدا کردن " اطلاعات دقیق و با کیفیت در تمام موضوعات HTML5 ، CSS4 و دیگر ویژگی های استاندارد در سراسر بسیاری از منابع مبتنی بر وب در دسترس است. "


در حال حاضر، شرکت های پشت WebPlatform.org استدلال می کنند ، توسعه دهندگان تلاش برای پیدا کردن پاسخ معتبر به سوالات خود را در مورد فن آوری های وب مدرن و اغلب ، توسعه دهندگان مجبور به توسل به بدانند راه حل حق را از طریق آزمون و خطا ( تیم گوگل این توصیف به عنوان " روبنده شکار " ) . سایت جدید ، می گوید ادوبی ، این کار را با فراهم آوردن توسعه دهندگانتغییر خواهد کرد " تک ، منابع قطعی برای رفتن به . " در سایت، کاربران به مستندات API ، اطلاعات در مورد سازگاری با مرورگر، نمونه ، بهترین شیوه و وضعیت از مشخصات مختلف پیدا .


این سایت شده است با اطلاعات از سازمانهای شرکت کننده کاشته ، اما هر کسی قادر خواهد بود برای کمک به محتوای به پروژه . W3C به عنوان convener و متصدی سایت خدمت می کنند، اما سازمان های مختلف شرکت کننده استرس باشد که این یک تلاش جامعه است .

"مردم در جامعه وب - ، تجربه و دانش عملی در مورد وب فوق العاده ای - از جمله سازندگان مرورگرها، سازندگان ابزار ، و توسعه دهندگان پیشرو و طراحان " مدیر W3C تیم برنرز لی در بیانیه کنسرو امروز گفت . " وب پلت فرم اسناد یک پروژه بلند پروازانه که در آن همه ما که پرشور در مورد وب می تواند دانش به اشتراک گذاشتن و کمک به یکدیگر است. "
 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 8 اسفند 1392 ساعت: 3:45

 

 فکر می کنم گوگل (GOOG) فیبر سریع است؟ هر چه. بعضی از دانشمندان در ولز می دم چیزی است که 2000 برابر بهتر است. به گزارش ISPreview، یک گروه از دانشمندان مشغول به کار در دانشگاه ویلز بنگور در حال تلاش برای ایجاد "یک روش تجاری مقرون به صرفه با استفاده از فرکانس متعامد نوری بخش تسهیم (OOFDM) بر روی خطوط فیبر نوری، که می تواند سرعت ISP پهنای باند که 2000 برابر سریعتر از تحویل خدمات جاری است. "چه چیزی باعث این خصوص جالب است که محققان در حال آماده سازی این تکنولوژی به طور خاص به سمت خانه و اتصال به اینترنت کسب و کار و نه به سمت زیرساخت های مانند کابل های زیر دریا. دانشگاه بنگور استاد Jianming تنگ گفت که این فن آوری جدید را با سرعت دیوانه کننده سریع ارائه کند و همچنین "کیفیت تضمین شده از خدمات در قیمت است که مشترکان در حال حاضر برای خدمات 20MB / s و فعلی خود را پرداخت، صرف نظر از محل خانه مشترک '."

 

آموزش mms موبایل ویندوز


 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت: 2:33

 

 نرم افزار دوم D-لینک در روتر قابل حمل SharePort برو خود را همراه با قایق از ویژگی های جدید طراحی شده برای کمک به رزمندگان راه روشن بار ابزار خود را. این دستگاه طراحی شده است که به نوبه خود یک اتصال اترنت تنها به یک نقطه اتصال WiFi (مانند SharePort DIR-505) با پاداش اضافه شده است از یک ساخته شده در باتری و رسانه ها قابلیت به اشتراک گذاری. نسخه جدید می شود یک مربع کردن نگاه جدید، یک کارت خوان SD ساخته شده است در و توانایی برای به اشتراک گذاشتن اتصال از خارجی 3G و 4G مودم. این را در آوریل می رسند، راه شما را به 120 $، بنابراین شما چند ماه رو به کار چه لوازم جانبی دیگر شما می توانید در خانه هنگامی که شما در بیرون هستید را ترک کنند.

 

شارژ مستقیم همراه اول


شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392 ساعت: 4:34


 

ارسال ایمیل و هیچ چیز شنیدن دوباره - در طول چند هفته گذشته، من بارها و بارها در برابر یکی از ناکامی های کلاسیک از زندگی مدرن اجرا شود تا .

در این مورد، مربوط به کسب و کار و مسائل ، حل و فصل شد بعد نه زودتر . اما مانند هر کس دیگری ، من هم بار تا به حال هنگامی که دوستان به نظر می رسد بدون توضیح از نظر و نژادها ذهن من رها به عنوان من را از طریق فعل و انفعالات گذشته ما را انتخاب کنید ، شاید اگر من به نوعی آنها را به جرم ام .
این فقط ایمیل نیست. تماس Unretued تلفن، متون و پیام ها از طریق رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان تحریک کننده. اما من قصد دارم به تمرکز بر روی ایمیل زیرا برای بسیاری از افراد ( پسر نوجوان به استثنای ) ، آنها از ابزار رایج ترین کسب و کار و ارتباطات شخصی می باشد.
بخش بزرگی از این مشکل، گفت: تری Kurtzberg ، دانشیار مدیریت و کسب و کار جهانی در راتگرز مدرسه کسب و کار ، این است که در چهره به چهره و یا تلفن مکالمات ، " این کاملا واضح است که چه مدت سکوت باید قبل از شما نیاز به پاسخ ، او گفت: " . "هیچ هنجار با ارتباط دیجیتالی وجود دارد. "

nonresponders - آنهایی که به طور منظم اجازه ایمیل اسلاید از طریق ترک - در پایان مخالف این طیف از پاسخ دهندگان ثابت می باشد. کسانی هستند که به سختی می تواند نگاه کردن از گوشی های هوشمند خود را ، حتی در حالی که راه رفتن و یا ناهار خوری، زیرا آنها قصد پاسخ دادن به هر پرس و جو می باشد.

من در مورد مشکل در انتظار پاسخ فوری نوشته شده است. بنابراین این بار من قصد دارم در دول عقبمانده تمرکز می کنند. من کنجکاو سمت خود را از داستان به شنیدن بود، بنابراین من به این سوال به دوستان ( از طریق ایمیل ) در برخی از سایت های فرستاده شده و از .

من تا حدودی شگفت زده شوید ، پاسخ بسیاری از افرادی که به بعضی از جزئیات رفت و توضیح داد که چرا آنها را به ایمیل پاسخ نمی بود.

اول از همه، من صحبت کردن در مورد پاسخ دادن به دوستان و یا همکاران ، نه مردم شما را نمی دانم که در حال تلاش برای فروش و یا زمین چیزی.

کمبود وقت و بیش از حد بسیاری از ایمیل شایع ترین علل از مردم می گویند که آنها را پاسخ نیست ( هر چند برخی از شلوغ ترین مردم می دانم کهپاسخ سریع ترین ) می باشد. چک کردن آنها ایمیل در یک دستگاه ، مانند یک گوشی هوشمند را با این یادآوری ذهنی به پاسخ بیشتر در عمق بعد، و پس از آن فراموش کردن ، یکی دیگر است . و ، البته، همیشه امکان ایمیل خود را در پوشه های ناخواسته یا ​​هرزنامه ها به پایان رسید وجود دارد.

اما دلایل بیشتر احساسی نیز وجود دارد. یکی ترس از تعهد و تعهد تردید نه گفتن است . دوست من جنین گفت که او توپ را رها زمانی که او را به چیزی که او نمی خواست به دعوت شده بود اما فکر کردم او باید.

" من می خواهم بگویم " نه " ، اما احساس می کنم که درست است که می گویند " بله " ، بنابراین من یخ زده هستم و پس از آن من در رفتن به پست الکترونیکی به پیش نویس یک پاسخ برنامه ریزی ، اما آن را به خاک سپرده می شود ،" او گفت . " سپس من حتی بدتر احساس برای پاسخ دادن ندارد و آن را خاموش دوباره. آن را خوب به ترک مردم حلق آویز ، اما من انجام دهد. "

در طول چند سال گذشته، آدم Boettiger ، یک مشاور بازاریابی دیجیتال مبتنی بر در پورتلند اورگون ، گفت: "ما دیده می شود افزایش در nonresponse و نه تنها مودبانه کاهش است. شما آن را حذف کنید و امیدوارم که آن را از بین می رود ، درست مثل اگر کسی می آید را به خانه شما و شما وانمود کنید که در خانه نیست. "


Notoya سبز ، منهتن ، می داند که هر دو طرف . هنگامی که او به عنوان یک وکیل کار می کرد، " من استفاده می شود به شاه توت من زندگی می کنند. اگر مردم پاسخ نمی دهند، من فکر کردم این غیر حرفه ای و بی ادب بود. "در حال حاضر ، مادر سه قلو 2 ساله ، او یک هیچ کس نمی تواند نگه دارید از دریافت کنید . " اگر مردم به من ارسال یک پیام که من نمی خانم گرین گفت: " می خواهم به مقابله با آن را آسان تر به پاسخ نمی دهند. " در این مرحله، می باشد درخواست بسیاری از بچه ها وجود دارد، من نمی تواند با درخواست از بزرگسالان رسیدگی کند. "

در حالی که زمان عامل اصلی است، آن را تنها نیست. مانند بسیاری دیگر، خانم سبز گفت که او ممکن است احساس ناراحت کننده تبدیل مردم را ، پس او فقط پرس و جو را نادیده گرفت.

او گفت: " به تازگی، یک پرستار بچه من برای یک مرجع کار پرسید:" . " من فکر نمی کنم پرستار بچه شایسته مرجع است. من در مورد پاسخ فکر کردم، اما نشدم. به نظر من، آن را آسان تر برای گفتن چیزی نیست. "

اما حتی دعوت نامه برای تاریخ بازی ها و پیام های دیگر او می خواهد به پاسخ به اغلب فقط به پایین شمع رها کردن و رفتن توجهی نشد ، تا زمانی که خیلی دیر است.

او گفت: " مردم خیلی عصبانی و نا امید با من است ."

همه ما می تواند شعار که الن Dux ، مدیر سابق فیلم، گفت: در صنعت فیلم محبوب بود اتخاذ : "هیچ پاسخ بدون ارسال جدید است "

تنها چیزی که می باشد ، که همیشه درست است.
 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت: 1:48

 

 در آخرین اخبار در مورد حیوانات در اینترنت، گوگل این هفته اعلام کرد که آن را به اضافه کردن برخی از بهترین باغ وحش جهان و یک پیش نمایش از حیوانات خود را به خیابان ها، از چین به شیلی به مادرید. 

همچنین نگاه کنید به: بالا 28 خیابان گوگل مشاهده ها Sightings 
در ایالات متحده، نمای خیابان را از باغ وحش آتلانتا، شیکاگو باغ وحش، هوستون باغ وحش و باغ وحش سن دیگو است. 
همه "نمایش" می باشد تصاویر استاتیک و باید با یک جریان زندگی اشتباه گرفته شود. ایده این است که به مسافران امیدوار شانس در زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن قبل از ساخت بازحمت حرکت کردن را ببینید. بنابراین اگر شما می خواهید برای دیدن پانداهای نوزاد نوازش در خز، شما باید به کتاب یک پرواز به چین - اما در غیر این صورت، این کافی است.

 

 

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت: 1:37

 شما در هر نوع خدمات است که شما نیاز به دانستن آدرس IP اتصال به اینترنت خانگی خود را، یک فرصت خوب متوجه شده اید که وجود دارد تکیه می کنند که تعداد (با این حال اغلب یا به ندرت) تغییرات. چرا؟ 

حسن نیت ارائه میدهد تصویر از EasyDNS، ارائه دهنده خدمات DNS پویا. 
امروز جلسه پرسش و پاسخ می آید به ما حسن نیت ارائه میدهد از کاربر مدیر یک بخش از پشته اوراق بهادار، یک گروه جامعه محور از Q & A وب سایت.
هنگامی که شرکت ها ی مربوطه برای اولین بار شروع شد ، هر کس به اینترنت بیش از یک مودم متصل می شوند. و بسیاری از افراد از اینترنت برای چند دقیقه تا چند ساعت در هفته استفاده می شود. نسبت دادن یک IP استاتیک به هر مشترک را بسیار گران قیمت است ، چیزی است که اکثر مردم تنها چند دقیقه با استفاده از یک هفته است.

به عنوان اتصالات باند پهن شیوع بیشتری یافته است ، به دلایل عملی برای تخصیص یک IP ایستا نیست تبدیل شده اند بسیار کمتر قابل توجه ، در حال حاضر بسیاری از اتصالات " همیشه در تاریخ " ، حتی زمانی که هیچ کس است ( به طور فعال ) با استفاده از اینترنت می باشد.

پس یک بیت از یک دلیل تاریخی به استفاده از شخص IPS- مشتریان در حال حاضر به استفاده از IP های پویا عادت کرده اند وجود دارد.

هنگامی که شرکت ها ی مربوطه مدرن اعمال IP های پویا این روزها ، ممکن است در بخشی است برای تمایز بین " مصرف کننده" و "حرفه ای" خدمات توسط رزرو آی پی استاتیک برای مشتریانی که پرداخت بیشتر ، آن را می دهد مشتریان که نیاز به این قابلیت انگیزه ای برای ارتقاء سطح خدمات خود را .

همچنین می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای افراد سوء استفاده از خدمات مصرف کننده درجه خود خدمت می کنند. بسیاری از شرکت ها ی مربوطه ، به عنوان مثال ، به صراحت در حال اجرا " سرور " در اتصال به اینترنت خانگی را ممنوع کرده . اگر هر کاربر در خانه به حال یک IP استاتیک، آنها می شود بیشتر تمایل به سوء استفاده از جمله شرایط استفاده از خدمات .

این هم کمتر از یک مشکل مدیریت را به او واگذار مشتریان IP های پویا. اگر شما در سراسر شهر ( اما در منطقه سرویس در همان ISP است ) حرکت می کند، بدون نیاز به دوباره اختصاص چگونه IP شخص شما روت شده است وجود دارد و شما فقط یک IP پویا است که در محله های جدید وجود دارد.

شبکه...
ما را در سایت شبکه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی tecnloji بازدید : 121 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392 ساعت: 2:17